Kathryn Cok wordt internationaal erkend als solist en basso continuospeler en streeft een gevarieerde carrière na als klavecinist, fortepianist en academicus aan beide zijden van de Atlantische Oceaan. Kathryn, geboren in New York, woont nu in Nederland, waar ze een masterdiploma behaalde aan het Koninklijk Conservatorium en promoveerde aan de Universiteit Leiden op het onderwerp Basso Continuo-bronnen uit de Nederlandse Republiek 1620-1790. Kathryn is sinds 2001 solist en continuospeler bij het Amsterdam Barok Orkest en treedt ook regelmatig op met belangrijke oudemuziekensembles in Europa, zoals het Nederlands Kamerkoor, Tulipa Consort, Musica Temprana en Harmonie Universelle. Daarnaast werkt Kathryn samen met topsymfonische orkesten als het Concertgebouw Orkest, het Deutsches Symphonie-Orchester Berlin en de Berliner Philharmoniker. Kathryn treedt op als solist in veel van 's werelds meest gerenommeerde concertseries en festivals voor oude muziek, zoals Oude Muziek Utrecht, Brunnenthaler Concert Zomer, Amherst Early Music Festival en het Bodensee Festival. Kathryn vormt een duo met haar man, fagottist Wouter Verschuren, en speelt bekende en onbekende werken voor historische fagot en klavecimbel/fortepiano.
Wouter treedt regelmatig op als solist en speelt in tal van internationale kamermuziekensembles zoals Caecilia-Concert, Concerto Palatino, Oltremontano, l’Arpeggiata en vele anderen.
Gespecialiseerd in uitvoering en onderzoek van muziek uit de 16e en 17e eeuw en later repertoire, treedt hij regelmatig op in Europa en de VS met klavecinist en fortepianist Kathryn Cok.
Daarnaast is hij te horen op talloze andere orkest- en kamermuziek-cd’s op labels als Sony, Alpha, Erato en Antoine Marchand. Wouter werkte mee aan de opname van de complete Bach- en Buxtehude-cantates met The Amsterdam Barock Orchestra.
Naast zijn posities aan het Koninklijk Conservatorium, Den Haag en The Royal College of Music, Londen, geeft Wouter regelmatig masterclasses in Europa, de VS en het Midden-Oosten en coacht hij voor festivals als het Amherst Early Music Festival, San Francisco Early Music Society (VS) en Tage der alte Musik in Hof (Duitsland).
Wouter is ook actief als onderzoeker en promoveert momenteel aan het Royal College of Music, met als voornaamste doel het herontdekken van vergeten repertoire voor dulciaan en (historische) fagot. Wouter ontving een royale beurs van het Koninklijk Conservatorium, Den Haag.